it was great company for cake they was very quick and also helpfull that time at home teasty was good i like then thank you for easy my work greatful
Merhaba Barış Bey, güzel yorumunuz için çok teşekkür ederiz! Pastamızı beğenmenize sevindik. Sizleri tekrar görmek dileğiyle!
Güzel geri bildiriminiz için çok teşekkür ederiz! Size tekrar hizmet vermek dileğiyle.
Merhabalar, normalde Nuga favori pastanelerimden biridir, her ürününü de severek tüketirim ancak maalesef pasta son derece kötüydü, inanılmaz bir hayal kırıklığı yaşadım. Parça çikolatalı olmasına rağmen hiç çikolatalı gibi değildi, kreması da son derece ağırdı. Açıkçası sadece dış görüntüsü için bu parayı vermiş oldum, kimse pastayı yiyemedi. Bu kötü tecrübeden ötürü çok üzgünüm.Bir daha asla sizden birşey almam demiyorum çünkü genel anlamda çok beğeniyorum, bu pasta özelinde hiç memnun kalmadım. Teşekkürler
Gizem Hanım, yaşadığınız hayal kırıklığı için üzgünüz. Geri bildiriminizi dikkate alacağız. Bir sonraki alışverişinizde memnun kalmanız dileğiyle, teşekkür ederiz. Sevdiklerinizle birlikte mutluluklar dileriz.
Merhaba herzamanki gibi mükemmeldi ❤️bizim her özel günümüzün tek tercihi her zamanki gibi Nuga ❤️❤️
Merhaba Ece Hanım, güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederiz! Sizlerle özel günlerinizde buluşmak bizim için büyük mutluluk. Görüşmek üzere!